close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השתלת שיער בטורקיה המלצות על דוקטור קיניאס מהייר טורקיי

מערכת שורשיג כסליו, תשפג07/12/2022

מוזמנים להתרשם מהמלצות להשתלות שיער בטורקיה ברשת לגבי השתלת שיער בטורקיה

תגיות:
השתלות שיער בטורקיה
צילום: אתר הלקוח
מאמר זה בשיתוף הייר טורקיי המתמחה בהשתלות שיער גם למגזר הדתי לטורקיה, מוזמנים להתרשם מהמלצות עליהם ברשת לגבי השתלת שיער בטורקיה.

ההמלצה של צבי על תהליך השתלת השיער שלו בטורקיה:


" שלום לכל המושתלים :)
רציתי לשתף אותכם בחוויה שלי של השתלת השיער עם הייר טורקיי אצל דוקטור קיניאס.
הגיל שלי:39
מצב התקרחות: נוורוד 7
כמות זקיקים: 4500
שיטת השתלה DHI CHOI
נאמר לי לפני ההשתלה שבגלל
שיש לי התקרחות מקסימלית ככול הנראה אצטרך 2 השתלות, ורק במקום בזמן ההשתלה נדע כמה יישארו זקיקים להשלים להשתלה שניה, והתמונות בסופו של דבר לא יכולות לשקף במאה אחוז הערכה מראש.
לגבי תהליך ההשתלה שלי:
לוגיסטיקה
סך הכול לגבי הדברים הלוגיסטיים נאספתי ברכב וואן כזה ממש מפנק משדה התעופה ומבית המלון למרפאה, חזרה לשדה וכו'.. בית המלון היה מלון ברמה גבוהה מאוד אמנם לא במקום של תיירים אבל עם בריכה סאונה וכל הפסיליטיז לא שממש יכולתי להנות בזה בגלל ההשתלה, נהניתי מאוד מארוחת בוקר של המלון שהיא הייתה ארוחת בוקר כיד המלך עם מגוון רחב של מאכלים לכל הטעמים.
הניתוח עצמו
היה ליווי הדוק של מוטי לאורך כל התהליך וזה כיף שיש איתך אדם שדואג לך בשפה שלך ובאמת משקף את הדברים כפי שהם, מסביר כל דבר וכו' במיוחד גם אחרי ההשתלה שאת זה אפרט תכף..
הדוקטור ושאר צוות האחים ואחיות עבדו בסבלנות רבה 7 שעות !!! אני לא יודע מהיכן הכוחות להיות כה מרוכז מספר רב של שעות ולא לוותר על אף זקיק, שכמובן עבודה זו תורגמה בתוצאות.
לאחר הניתוח ופה אולי מהחוויה שלי אפשר ללמוד
שלושה ימים לאחר ההשתלה קיבלתי מכה רציתי בראש, אבל ממש רצינית אחת כזו שכאבה מאוד אבל לא רק, נתלשו לי גלדים, והיה נראה שגם יחד איתם נתלשו זקיקים.
פניתי למוטי אשר הרגיע אותי והסביר לי שרוב הסיכויים שהזקיקים הם מתחת לעור ומה שיצא זה רק תלישת השיערה, ואם יהיה צורך בתיקון מדובר באזור מאוד קטן לכן גם אוכל להגיע לתיקון על חשבון הקליניקה.
בכול מקרה עדיין הייתי במתח לאחר משוכה של השתלה, ועוד שוק לוס שהיה צפוי לי וכנראה השתלה שניה בהמשך לכתר מושלם, למי בה על פוני עם חור ?
שיער ביום העשירי של הורדת הגלדים כמובן שלא היה באזור זה..
אז הייתי דיי במתח בחודשים שאחרי, כבר בחודש השלישי היה ניתן לראות שככול הנראה האזור לא נפגע ולאחרונה בחודש השישי, נוכחתי לדעת שלמזלי הזקיקים הספיקו להיקלט, כך שירד ממני המתח הזה ושמחתי מאוד. אז מי שעובר מקרה דומה, אל תתייאשו, מה שלפעמים נתלש לכם עם שיער זה לא בהכרח הזקיק בעצמו!
אז הנה אני אחרי שישה חודשים, ולמרות שאשתי וכולם אומרים לי שאין צורך אפילו בהשתלה שניה, אני חושב בתום השנה מההשתלה הראשונה אפילו שזה מעט מעוד זקיקים להשלים לשיער מלא בכול הקרקפת גם במקצת שנשאר שם מאחור..
קודם כל תודה למרפאה ולדוקטור ולמוטי שליווה ומלווה עד היום וזמין בשעה לא שעה ודואג מכל הלב ומשקף תמיד את המציאות כפי שהיא בלי למכור חלומות, ותודה לדוקטור על זה שהוא עשה לי שינוי פלאים בלוק.
מקווה שהפוסט יעזור גם במיוחד למי שעובר או עבר מקרה דומה של פציעה וייתן לכם תקווה וסבלנות בתהליך המאוד ארוך הזה, שיהיה לכולם בהצלחה! "

ההמלצה של ישראל על תהליך השתלת השיער בטורקיה עם דוקטור קיניאס:


"
רציתי לשתף על השתלת שיער שלי אצל הייר טורקיי אותם מצאתי דרך האתר מושתלים באינטרנט
מספר זקיקים : 4500
רופא: דוקטור קיניאס
היה חשוב לי לעשות את ההשתלה ביום שישי כדי לא להפסיד ימי עבודה.
ארגנו לי הכל כדי שאעשה בשישי והטיסה חזור תהיה בבוקר של ראשון מוקדם.
אני בחור דתי ולכן בשבת נשארתי במלון שלחו לי צוות להורדת התחבושת במלון בשבת.
מוטי המלווה הישראלי מטעם המרפאה גם באה אליי עם חברה שלו לעשות קידוש בשישי בלילה כדי שלא אהיה לבד (אחרי שהיה איתי כל היום בהשתלה עצמה).
להלן תמונות של 10 יום אחרי ההשתלה + תמונות שלי מניח תפילין, ראיתי שהרבה שואלים על זה אז אני בחרתי להמשיך להניח ולא לפספס ימים והרופא אישר לי, לא ראיתי פגיעה השתלה אחרי 10 יום שהורדתי גלדים, וזה בנוסף לאישור של הרופא סיכון שהייתי מוכן לקחת, יש דברים יותר חשובים מסיכון לשיער שהתברר שהוא סיכון שלא נראה לי באמת קיים שמניחים בעדינות ממש לשמע ישראל.
אמשיך לעדכן בהמשך
"

"המלצה של חיים עם הייר טורקיי ודוקטור קיניאס:
תהליך השתלת השיער שעברתי אצל Hair Turkey
שיטת השתלה: DHI
רופא מנתח: ד"ר קיניאס
צוות נוסף: אחות שתפקידה להוציא זקיקים.
אח אחד + שלושה אחיות בזמן החדרת הזקיקים שעובדים סביב הדוקטור.
הוצאת הזקיקים בוצעה על ידי אחות שנועדה לכך והוסבר לי שזהו תפקידה היחיד.
זה היה החלק היחיד שבו היה רק אדם אחד שטיפל בי (הרופא מבצבע את ההרדמה בעצמו ומתחיל את הוצאת הזקיקים)
שלב החדרת הזקיקים בוצע על ידי 4 אחים + ד"ר קיניאס יחד.
כמות זקיקים: 5000
הגעתי אל Hair Turkey לאחר שקראתי רבות על השתלה בשיטת DHI, בעיקר באנגלית.
כחבר מעורב פה בקבוצה, נכנסתי לאתר המושתלים וחיפשתי את הקליניקות שבהן מוצעת שיטת ההשתלה הזו (זה המקום להגיד תודה לשי וגיא על הקבוצה ועל האתר שעזרו לי מאוד).
דיברתי עם הנציגות בעברית של הקליניקה ושמעתי על שיטת DHI: ההחלמה מהירה, אין מקרים של נקרוזיס לאחר ההשתלה (0 מקרים), יש התחייבות להחזר כספי מלא במקרה של נקרוזיס באזור של קליטת הזקיקים בחודשיים הראשונים ואין השפעה לגבי הצפיפות של ההשתלה.
היה עוד משהו שסיקרן אותי: האם מעט הזקיקים הטבעיים שכן נשארו לי באזור המושתל, ניזוקים או לא ניזוקים בשיטה זו?
בתשובה נאמר לי חד משמעית על ידי הרופא, שגם אם זקיק קיים נפצע, ברוב המוחלט של המקרים הוא לא מת אלא ממשיך לחיות מתחת לעור, מחלים וחוזר לתפקד.
לדברי הרופא, זה נכון גם לשיטת DHI וגם לשיטת FUE.
אז כמובן בחרתי בשיטת DHI כי לפי מה שקראתי היא בעצם השיפור האחרון של FUE. להבנתי, לאט לאט השוק מסתגל לשיטה הזו. בנוסף, לא פחות חשוב, זמן ההחלמה יחסית מהיר.
לאחר 10 ימים כבר לא היו כאבים וסימנים אדומים כמעט וזה מאוד חשוב לדעתי.
זה שהרופא עצמו מנתח, גם בזה ראיתי בונוס, לצד השקיפות והיחס של הנציגות הישראלית שליוותה אותי באופן אישי במהלך כל הניתוח, לפני ואחרי (למעשה עד עכשיו).
ההשתלה שלי הייתה בשעות הצהריים אבל המלווה הישראלי קם איתי מוקדם בבוקר ועשינו הליכה כייפית של שלוש שעות ברחבי הצד האירופי של העיר. זה לא מובן מאליו וראיתי בזה מחויבות להנעים לי את התהליך והביקור.
בחזרה לארץ היה לי קטע מלחיץ קצת של ירידת ההרדמה לפנים. נראתי כמו חייזר... אבל אחרי יומיים זה חלף כפי שהוסבר לי.
היום ה-10 בהורדת הגלדים היה משמח והראה איך אמור להראות השיער בעתיד.
הוסבר לי מראש שמוקדם מדי לשמוח בשלב הזה כי השיער ינשוך ויתחיל לצמוח מחדש בצורה הדרגתית במשך 3 חודשים עד שנה.
שיתפתי תמונות עם הקליניקה והם חזרו על ההסבר הזה, אבל אפילו שמוקדם לשמוח בשלב הזה, אני הייתי מאוד שמח כבר אז ??
באופן אישי, עד יותר מחודש מסיום ההשתלה לא ממש חוויתי נשירה. בקליניקה הסבירו לי שיש מקרים נדירים בהם אין נשירה כלל. המליצו לי לא לפנטז ושככול הנראה גם לי תהיה נשירה, ואכן כך קרה.
להלן תמונות להתרשמות מהתהליך שלי.
אולי בעתיד אעלה עוד תמונות של התקדמות הצמיחה על פני הזמן.
ההתרשמות שלי היא שבחרתי נכון את הרופא והצוות שעובדים ברמה גבוהה מאוד, לא מוכרים חלומות ומספקים מידע כמה שיותר מדוייק ואמיתי, גם אם לפעמים הוא כביכול לא לטובתם.
לי היה חשוב להיות מודע לכל דבר, גם לפרטים מעבר להשתלה עצמה. בנוסף כמובן רציתי שיהיה לי עם מי לדבר אחרי התהליך, על כל נושא שיעלה.
עוד נקודה שמאוד אהבתי:
בסוף ההשתלה הדוקטור ראה שהוא יכול להוסיף עוד זקיקים מצידי הראש (הניתוח והזקיקים שהוצאו הסתיימו), דוקטור קיניאס חילץ לי כמה מאות זקיקים מהאזורים של מעל האוזן והוסיף לי עוד זקיקים לאזור הכתר שלא היה בתוכנית ההשתלה, פשוט דבקות במטרה של לתת את המקסימום שמתאפשר בניתוח.
זהו המצב שלי לאחר 6 חודשים, ונאמר לי שמדובר רק במחצית הדרך לתוצאה הסופית."




בחרנו לנכון להראות באתר שורש שהוא אתר דתי המלצות לגבי השתלת שיער בטורקיה דווקא אצל הייר טורקיי מהסיבה שמרפאה זו מכבדת את המגזר הדתי ואף מקפידה שמטופלים של המרפאה לא יפסידו יום אחד של הנחת תפילין ולראיה בעמוד לפני ואחרי אתם יכולים לראות מטופלים אשר הניחו תפילין יום לאחר ההשתלה לזקיקיהם שלום, מוזמנים לראות תוצאות לפני ואחרי של שאר המטופלים בלינק הבא: https://hairturkey.co.il/hair-transplantation-in-turkey-before-and-after
הוסף תגובה
השתלות שיער בטורקיה
צילום: אתר הלקוח
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה